برنامه ای در ویندوز ۷ برای آموزش و ذخیره کردن عملیات
بــــــــــ روز
با ما بــــــ روز باشید ، نرم افزار،سخت افزار،شـبکه،فناوری اطـلاعات،اینترنــت

برنامه ای در ویندوز ۷ برای آموزش و ذخیره کردن عملیات

بالاخره تمام شد ، هم امتحانات هم خارج شدن از این لاک کسالت ذهنی که هر طور و هر جور که می خواستم نمی شد تا انگیزه ام را تمدید کنم که بتوانم دوباره در نت بنویسم ، اما انگیزه ام زمانی بیشتر می شد که می دیدم دوستان آی تی نویس کماکان خیلی قوی و به روز مطالب رو آپ می کنن و این خیلی عالیه که همه دغدغه خوانده شدن و اطلاع رسانی رو در خودشون حفظ کردن ….

گاهی پیش می آید که در ویندوز می خواهید به یکی از دوستان و اعضای خانواده خود نحوه اجرا یا نصب نرم افزاری را آموزش دهید راحترین روشی که به ذهن هر شخصی می رسد اینکه نرم افزار مرتبط آن را از اینترنت دانلود کند و یا در نرم افزارهای خود بدنبال برنامه مرتبط آن باشد اما در ویندوز سون این مشکل به وسیله یک برنامه به نام Problem Steps Recordr در ویندوز سون که دم دستی تر از هر نرم افزار دیگری می باشد رفع شده است . کافی است برای اجرا نرم افزار در ویندوز ۷ دکمه Run را اجرا کنید و فرمان psr را تایپ کنید .

بعد از اجرای برنامه برای شروع کار  دکمه Record برنامه را کلیک کنید و برای نشان دادن هر پنجره یا عملی که در هنگام آموزش نیاز دارید دیده شود کلیک کنید چرا که این نرم افزار Click Base است و با هر کلیک عمل ذخیره سازی را انجام می دهد در ضمن شما می توانید برای هر عکس کامنت و یا مطلبی را که نیاز به توضیح تکمیلی دارد را هم در عکس ها بگنجانید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط علی اکبر عبــادی


بامابـــ روز باشید

طراحی سایت